شش شیوه ی گاییدن دهن

         

مرگ است اینجا

تو زنده زنده

من دراز کشیده، جان، با لباسهایم از تن رفته

 

ایستاده ای

بالا سر

کیرت موازی لب هایم از لای لب هایم می رود موازی لب هایم از لای دو لب مثل اره ای گرم و چاق و گرد و نرم

موازی لب ها

می آید

مرگ این جا

دیدی

نه

لب هایم، تکان، نه، نمی خورد، اگر مرده نباشم چشم می زنم

حالا مرده ام گفتم دیدی مرگ

اینجاست

  ناگهان ترس برم داشت

نگو

گفتی روی صندلی

          

نشستم

آرام. سرد. خندیده. صورتم مماس

با

تو

فرو کشیدمت دوباره گرم

فرو دوباره گرم

کشیدمت مثل نفس که می تپد فرو که می کشی

چسباندم به تنت تنم را

مرده اگر نباشم می چسبانم به تنم تنت را

گفتی پای دیوار

                             

ایستادم. مرده. پر از شوق مالاندن تو توی سر.

سرم روی سینه ات

نمی شود

خم می شوم

گفتی دو زانو روی صندلی

چمباتمه

بزن. نزن. نزن.

پایت را بالا آوردی پایین گذاشتی کنار زانویم روی صندلی

سرم    فرو رفته     روی پهنای رانهایت       چشمم       دوید       

دستم      بلند نکردم       افتاده دو ور تنم  

اگر نمرده ام بلند می کنم دست دور کمرت می گیرم می چسبانمت به سینه به صورتم با کف دست می زنم روی سینه روی صورتت بلند می خندم هاهها

مرده که دست بلند نمی کند سیگار از دستت بگیرد به لب ببرد

چرا دادی دستم؟

دلم ریخت نگو نگو

گفتی    اینبار   خوابیده

  

دراز کشیدم

اتاق      نیم تاریک

من     سرد  

تو     دراز و پهن مثل غول قصه ها

نشستی کف دستم

چرا گریه می کنی

عاشق این گریه ها      ی       تو      ام

گفتی مرده این    گفتی این مرده

نگو

    

ناگهان ترس برم داشت

گفتی می نشینم                 لب تخت

گفتی بنشین                    پای تخت

دست هایت دو ور سرم

دو ور سرم لای دست ها

 سر گیج می رود     خوش

مرده نباشم اگر    

می جهد از جا دستم       

دور گردنت

می

اف

تد

زنده باشم اگر پیچ پیچ می پیچد دور گردنت کمرم دستم

این مرگ، مرده است

نگو نگو        دلم ریخت

چشمهایت را

 هنوز

صدای پایت را

هنوز

اگر رو به تابستانیم باد گرم می آید

رو به زمستانیم باد سرد می آید

پنجره که باز است باد می آید

باز که می ماند باد می آید

مو که نداری پریشان نمی شوی

موهایم خسته اند با باد می روند

ایستاده ای کنار بخاری

 آن ور اتاق

گفته ای

شانه هایت را بیار

جلوتر

زانو خم کن

گفته ام نه نه بیا بیا

ها    شد

نمرده ام اگر

می چرخم دورت سرم را به سینه ات روی صورتت زیر چشمهایت دور کمرت می سایم تنم را دور تنت له می شدیم چشمهایت را می دیدم می خندیدیم

بگذر از این عشق

نگو

بگذر از این پشم

نگو        ترس برم داشت

من مرده ی آسمان سیاه شب پاییز زرد سردم

نگو نگو

من مرده ی نان خامه ای آن سر خیابانم

این در به خانه وا نمی شود می رود به خیابان

نگو

گوشت شده ایم چرخیده ایم دور سیخ توی سینی نشسته ایم من و نان

من مرده ی خوردن این جانم

تا جان بگیرم قدم بزنم تا غروب

که صلات ظهر من است

نگو

ریخت اکتبر  اینبار

2006  بار

                                                ساقی قهرمان

این ورودی در 3. English Poetry-Saghi Ghahraman فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

67 پاسخ برای شش شیوه ی گاییدن دهن

  1. tovalet می‌گوید:

    اين اولين مطلب وبلاگت هست كه خوندم. نتونستم قبل از اينكه چيزي پاي اين مطلبت بنويسم بقيه وبلاگتو بخونم.
    فوق العاده بود. بعضي جاهاشو درك نكردم ولي واقعا لذت برديم. با شريكم اين رو خونديم و كلي كيف كرديم. اگه شعر مال خودته صميمانه بهت تبريك ميگم

  2. reza می‌گوید:

    من هستم

  3. yermis می‌گوید:

    خوندنی بود ! لزج و لخته شده مثل حس و حال دوران یک دختر

  4. امیر می‌گوید:

    کیرکلفتم در دستم
    بالا و پایین میکنمش
    در دلم التهاب
    پاک پاکم
    پاکتر از خنده نجیبانه
    خنده نجیبانه شرم است
    شرم یعنی خشم بر خود
    خشم از ندانستن.
    (به تنهایی ساقی)

  5. parmida می‌گوید:

    من که نفهمیدم.کاش یکی در مورد کیر کلفت شعر مینوشت

  6. فربد می‌گوید:

    الآن چند روزه دارم دنبال سایت دوستیابی همجنسگرا میگردم پیدا نمیکنم. گفتم یه جایی که اعتراض کنم که صدایم رو افراد مشابه خودم بشنوند.
    واقعا یک سایت دوستیابی ایرانی مجانی (یا پولی که شدنی باشه) نیست؟ دوستان خارج از کشور نمیتونن کاری انجام بدن؟

  7. Farbud می‌گوید:

    این بالایی من نیستم. گفته باشم.

  8. ساقی قهرمان می‌گوید:

    فربد، پنج دقیقه دیر گفتی. من همین الان اعلام کردم به همه (که داشتن در مورد لوگو نظر میدادن)، که فربد تو کامنتش گفته همجنسگراست. حالا باید برم پس بگیرم؟ واقعا؟

  9. Farbud می‌گوید:

    ساقی جان، عزیز جان، من گفتم «این بالایی من نیستم. گفته باشم.». کجای این نوشته که «من همجنسگرا نیستم» که شما رو ملزم کنه به این‌که «بری پس بگیری واقعاً»؟

  10. manbedoonesansoor می‌گوید:

    این خانه هم دور است هم نزدیک. خوب نوشته بودید. جنسش را درک می کنم. مشتری شدیم رفیق. بازم میام.

  11. تا می‌گوید:

    خاك تو سر همجنسبازان

  12. ناشناس می‌گوید:

    گناه ما چیست که همجنس گرائی مثل تریاک معتادمان کرده

  13. فرزین می‌گوید:

    من بچه بودم که بهم تجاوز جنسی شد و از اون وقت دوست دارم که کی منو ….

  14. ناشناس می‌گوید:

    بريد به درك

  15. divaneyii dar donya می‌گوید:

    khily dos daram bahaton bishtar ashna besham

  16. saed می‌گوید:

    البتّه ساقی جان من چند شیوهء دیگر گائیدن دهن شما را بلدم که حتماّ می پسندی چون فکر نمی کنم چیزی از کوس و کونت باقی مانده باشد که ارزش گائیدن داشته باشه

  17. افشین می‌گوید:

    afshin 22 sale az esfehan gayyyy

    be man email bedid
    bevafa.re@gmail.com

  18. سعيد 09372176731 می‌گوید:

    يه نفر براي سكس مي خوام09372176731

  19. شاهین می‌گوید:

    کیرکلفت و بلند، دارم
    به یک کس کوچولو نیاز مبرم دارم

  20. شهاب می‌گوید:

    09369007883

  21. ناشناس می‌گوید:

    سوپر

  22. آلبا می‌گوید:

    کاش انقد افراد با جنبه ای بودیم که با بازی کلمات…
    ممنون از تو قهرمان
    من همجنس گرا نیستم
    اما ..
    نباید داد می زدم انگار!!! :دی
    آدم از کامنتای جماعت حشری دیوانه میشه خُب
    آهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای…اینجا رو با سکس کلوب اشتباه نگیرید
    .
    تلاش شما برای هم نوعانتون برای من قابل تحسینه
    منم به نوعی در راستای حقوق محرز زنان در تلاشم

  23. ناصرم می‌گوید:

    کوسد لیسیدن میباش در اصل برای

  24. مریم می‌گوید:

    دیشب کون تو را ترجمه کردم
    اما واژه ای نبود برای گاییدنش
    هرچند از قل تا قمبل فاصله کمی است
    اما حالت سگی چیز دیگری است
    این را دیشب هنگامی که سجده کردی فهمیدم

  25. ناشناس می‌گوید:

    بد بخت

  26. صفدر می‌گوید:

    دیشب شاشیدم قطره قطره
    تابیدم مثل یک خورشید
    گاییدم مثل یک خر
    اما آخر ماندم
    گوشه دیواری
    مثل کیری بعد از جغ

  27. محمد می‌گوید:

    کس میخام 09369972002

  28. علیرضا می‌گوید:

    شعر رو چندین بار خوندم
    مخاطب رو بدون اینکه خودش متوجه بشه، درگیر ماجرا کردی ساقی عزیز
    این به نطر من نهایت هنر یک شاعره

  29. علیرضا می‌گوید:

    من خودم شعر کلاسیک کار می کنم. امیدوارم روزی در ایران، شعرهات رو با صدای خودت در جلسه ای برای نقد شعرهات یا گرامیداشتت بشنوم

  30. علی می‌گوید:

    مادر شونقول

  31. حامد می‌گوید:

    لعنت خدا برهمه تان باد، آیا هیچ شرم و شرفی ندارید، این چی حرف هاست که اینجا مینویسید یه بار سر به گریبان خود برید که شما دارید چی میکنید و چی مینویسید

    لطفا عزیزانم آدم شید ورنه کوس مادر همه تان

  32. ناشناس می‌گوید:

    hameee sex dostimo sex mikhaeeem hamjensbaziaaa khob chikar koanan ke dos daran albate man khodam hamjens baz nistam ama hamjensbazaro dos daram

  33. فرنوش می‌گوید:

    SALAM MAN SEX MIKHAM

  34. samaneh می‌گوید:

    vagan in sagie gahreman adbiat ro be gand keshid
    kash yek faheshe khane in zane pir ro be onvane \ tovalet sho gabol kone ke az bikari inja ingad kose sher nanevise,
    jende khanom boro tobe kon va be fekre marg bash ke dar chand gadamite
    kosee chorokidye toro hich kasi nemikone joz sag haye khiaboni
    lanat bar to kos chorokide baddddddddddd

  35. ساقی قهرمان می‌گوید:

    سامانه

    من وقتی در مورد کون و کس مردم حرف میزنم و عکس کس و کون خودم را روی نت منتشر می کنم اسم خودم را پای نوشته و نظر و عکسهایم امضا میکنم، یعنی هزینه ی عملم را می دهم، که البته می دانم تو معنی این چیزها را نمی فهمی.

    تو وقتی حرف میزنی و در مورد کون و کس من و دیگران شهادت می دهی، جرات داری اسم خودت را پای جمله هایت امضا کنی؟ همان اسمی که با آن، با مردم دست می دهی و سلام و علیک می کنی؟

    این سوال از روی کنجکاوی پرسیده نشد، برای این پرسیده شد که تعیین تفاوت کرده باشم بین کسانی که برای بیان نظر هزینه می دهند و کسانی که برای فحش دادن هزینه نمی دهند.

    با همه ی اینها اگر خجالت می کشی اسم خودت را اینجا بنویسی، یعنی سعی می کنی مودب باشی، اما ضرورتی ندارد.

  36. علیرضا می‌گوید:

    ساقی جانم
    دلیلی نداره ذهنت رو درگیر این دری وری ها بکنی. چیزی که مشخصه اینه که 2-3 نفر آدم بیکار و بیمار، با انگیزه ای کاملاً مشخص با آی دی های مختلف میان اینجا و فقط قصدشون تخریبه.
    اصلاً این یارو نمی تونه درک کنه که تو چی میگی، چون سطح شعورش کمه.
    حکایت اون آدمی هستش که با انگشت به ماه اشاره می کنه اما بقیه فقط نوک انگشت اون آدم رو می بینن

  37. ساقی قهرمان می‌گوید:

    علیرضا

    جواب دادن به گزیده ای از دری وری ها که نکته ای برای جواب دادن دارند هم بخشی از کار من است. من کارم را انجام می دهم، ناراحت نیستم

  38. ناشناس می‌گوید:

    همه تون کثافتین اگه واقعا معتادین خوب جق بزنین ، دیگه هم جنس بازی چیزه مگه بقیه توی اتوبوس تاکسی چه گناهی کردن

  39. کامی می‌گوید:

    با سلام. متاسفانه مردم ما نقد کردنشان هم مثل بسیار امور دیگر هنوز کامل رشد نیافته که خوب با توجه به بسته بودن فضا و آموزشهای غلط خیلی هم مقصر نیستند. یک گروه به علت پایین بودن آگاهی و قائل نبودن حق آزادی بیان برای افراد فحاشی میکنند و نویسنده را محکوم به توسعه فساد میکنند و عده ای هم بواسطه علاقه شخصی به نویسنده و یا تمایل ذاتی بشر به اروتیسم بدون تحلیل تشویق میکنند! ادعایی ندارم که خارج از این دو گروه هستم اما سعی میکنم که باشم. به نظر من استعداد خوبی در سرودن شعر نو دارید و سبک سرودن و نوع درگیر کردن حس خواننده در اشعار شما جالب است. واژه ها را خوب انتخاب میکنید و فضا را به زیبایی ترسیم میکنید. بکار گیری کلمات جنسی و اصطلاحا زیر شکمی هم در ادبیات ما چیز جدیدی نیست و شاعرانی زیادی از جمله ایرج میرزا و حتی بسیار قبل تر از او اینگونه کلمات را بکار میبردند. نه بدعت شماست و نه غیر ادبی.
    و اما نقدی که به نظرم به سبک سرودن شما وارد است ترکیب و اختلاط فضای رمانتیک و پر از احساس و عواطف لطیف است با سکس و هارد کور که فضایی خشن دارد. منظورم این نیست که سکس جدای از احساس است کما اینکه بسیاری از ابیات همین شعر با اینکه اشاره به سکس دارند اما چون کلمات خاص در آنها بکار نرفته نه تنها به فضای رمانتیک شعر ضربه نمیزند بلکه آن را تقویت میکند: «چسباندم به تنت تنم را،مرده اگر نباشم می چسبانم به تنم تنت را،گفتی پای دیوار». بکار گیری کلمات جنسی به خودی خود ایرادی ندارد ولی نیازمند سبک مخصوص به خود است، سبکی که خیلی دغدغه حس ندارد و هدفش متمرکز بر تقویت اروتیسم، نقد اجتماعی و یا طنز است. در شعر شما آدم بالا و پایین میشود، متاسفانه از نوع بدش! انگار که آدم را ببرند بالای ابر و بعد بر زمین بکوبند. علت این حس صرفا ذات کلمات نیست چون این کلمات بالذات بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند اما محل و نوع بکارگیری آنهاست که تاثیر آنها را متفاوت میسازد.
    سپاس

  40. farhad می‌گوید:

    dostani ke , be jaye enteghad , enad mikonand
    .
    kesi barashon cart davat nafrestade
    .
    age , az in safhe , morede alaghashon nist , tashrif nayaran
    .
    democracy ham , baraye khodesh ye hado , marzi dare
    .

    dalayel ghavi bayado manteghi – na raghaye gardan be hojat ghavi
    .

  41. پژواک می‌گوید:

    خاک تو سر همتون همین شما ها هستین دیگه ایران پیشرفت نمیکنه از بس که هار شدین به این چیزا واقعا متاسفم

  42. اهورا می‌گوید:

    حس خوب بدم با هم قاطی شد!!!

  43. ناشناس می‌گوید:

    خاک بر سرتون منحرفا

  44. علیرضا می‌گوید:

    من نمی دونم چرا اونایی که منحرف نیستن و آدمای خیلی خوبی می باشن همیشه میان اینجا
    اگه دوست ندارید حب نخونید

  45. مهراد می‌گوید:

    فرزین :
    من بچه بودم که بهم تجاوز جنسی شد و از اون وقت دوست دارم که کی منو ….

  46. ناشناس می‌گوید:

    واقعا جای بسی شگفتیست که از این چنین کشور متمدنی چنین افکاری پدید اید

  47. شهاب منصوریان می‌گوید:

    بسیارمردمانی خری شما
    اصلا خواهر ومادر ندارید
    همه شما حرامی ها هستید
    لعنت برسرتان
    خداوند شما را تباه کند
    ایرانی ها ی کثیف

  48. دانش می‌گوید:

    چطور عکس سوپر ببینم؟

  49. دانش می‌گوید:

    آدرس اینترنتی عکس سوپر چی هست.

  50. بیژن می‌گوید:

    KON MIDAM;09352386189

  51. کیر می‌گوید:

    گمشین

  52. امیر می‌گوید:

    سلام. ما یه زوج 30 و28 ساله هستیم ودنبال یه زوج ذیگه واسه سکس ضربدری میگردیم.
    AMIRAMIR_1425@YAHOO.COM

  53. ali می‌گوید:

    man sex mikham imeilam ali.yas2010.yahoo.com of bezar

  54. erfan می‌گوید:

    09368475545دخترها بزنگن.

  55. حامد می‌گوید:

    سلام واقعا ادم شرم داره این چیزا رو بخونه من اتفاقی وارد این سایت شدم به خداوند بزرگ و بلند مرتبه اقتدا کنید ودنیا واخرتتونو را اباد کنید والسلام

  56. شهاب می‌گوید:

    همتون مادر جنده ي روزگاري توف تو كون كس مادرتون آبروي هرچي ايرانيه برديد

  57. سپهر-شهسوار می‌گوید:

    سلام. من سپهر از شهسوار- اتفاقا منم gay هستم. اما با هرکسی bf نمیشم. اگه از شمال (مازندران -نوشهر تا رامسر) کسی بود بهم بزنگه-09374151262- من خطم همیشه روشنه- توصیه به اونایی که به gay میکنن: ببنید تا gay نباشین از روحیاته ما سر در نمیارین- پس به راحتی توهین نکنین- میدونم اکثر این بد بینیها از روی نا آشنایی با فیزیولوژیک ما هستش. اما گفتن عقیده آزاده اما نه توهین.

  58. سعید می‌گوید:

    از صمیم قلب کوستو میبوسم

  59. ناشناس می‌گوید:

    کوستو عشقه

  60. جنده می‌گوید:

    کس میدم به یه کیر کلفت

  61. شاهپور می‌گوید:

    من همه روش هارو امتحان کردم و نزدیک بود زنه خفه بشه

  62. شاهپور می‌گوید:

    اگه یکی خواست امتحان کنه به من شماره بده تا تمام روشهای کردنو روش پیاده کنم

  63. شاهپور می‌گوید:

    سلام جنده خانم تا حالا به یه لر دادی شماره بده یا به ای دیم پیام hotboyshahpour@yahoo.com

  64. حامد می‌گوید:

    یک بیضه ام ماه یک بیضه ام خورشید
    طراوت سپیدشان را تقدیم تو میکنم مادرزمین!
    آنگاه که درازکشان دورافلاک می گردی تا دوبیضه ی به قرینه را
    جفت شوی و طراوت سپیدشان را نوش کنی !
    یک بیضه ام ماه یک بیضه ام خورشید
    افلاک تنم رابرهرکشوری که بخواهم باستون کیرم پیوندمی زنم
    باهرمردمی باهرانسانی چه روحانی چه شیطانی!
    وشاعرانگی لحظه ی دخول را به کس مادر دنیا
    باسعیدبرآبادی و ریچاردبراتیگان جشن می گیریم.
    سه بیضه ماه سه بیضه خورشید
    وستونهایی که سفت طراوت شفاف و سپیدرا به درون چاله های زمین رهنمون می شوند.
    پاهایت رابازکن ای زن!
    می ترسم ازجشن من و سعیدو ریچارد جابمانی!

  65. کون دخترا می‌گوید:

    به دخترا فقط کون میدم هر که از زن یا دخترا مایل بود بکنه تماس بگیره یا پیام بده 09361245563

پاسخی بگذارید

