با یاشار

of course i’m holding on .. i’m alwyas .. when «talking» to you, and overly polite too .. you just love to  pretend i is as proper as you ar..  don’t..

یاشار جان؟ من که شنیدم سؤال رو. جواب هم دادم. این همون ادب خاص توئه که نمی ذاره جواب منو بشنوی. گفتم تأثیر نگرفته م. از هیشکی. بعد هم گفتم، سرم رو می ندازم پایین می نویسم، اگر بلند کردم برای این بوده که به سر و سینه ی خودم نگاه کنم. خب این یعنی تأثیر رو از خودم گرفتم و از سر و سینه ی خودم. نگفتم تأثیر نمی گیرم، گفتم از خودم تأثیر می گیرم. بله درست حدس زدی. یعنی تمام معشوق های دنیا، خرامان و ناخرامانش، به حساب می یان، جز خودم؟ من از خودم تأثیر می گیرم. یعنی اگر بخوام برسه به حد تأثیر، از خودم می گیرم. با بایزید و مایزید و دریدا و فوکو میک آوت می کنم، فقط، آهم در نمی یاد. اشکالی داره؟ نویسنده ی بدی ام اگر دستم رو توی دهن خودم بکنم؟ کم میاد؟ من از خودم تأثیر می گیرم، عاشق اون پرتقال و نارنج باغ تو هم هستم، اما اگر بخوام آهم در بیاد، فقط با مال خودم در میاد. «نکنه تو هم»، خب آره، خودم که گفته م، همیشه. من اصلاً هیچ کدوم از حرفای تو رو که رد نکرده م، فقط گفتم، دقت کن، از هیشکی، از خودم فقط.

مشکل کجاست؟ نمیشه اون آب و رنگ و بو و نوا رو از من بگیرم؟ یعنی اگر با خودم تریپل ارگاسم بشم و با اون یکی های دیگه صاف بشینم و فقط دستم هی راه بره هی راه بره و حال گیری بشه، باز هم باید برم توی باغ اونا برای تأثیر پذیری؟ یادت رفته رفتم برطا هیچی ندیدم تا خودت یکی یکی شمردی؟ خب من از خودم..  

 

پاسخی بگذارید

