من . دیشب

من

16 نظر برای “من . دیشب

  1. تو چرا اینقدر لختی ؟
    اونجا خیلی گرمه ؟
    اینجا ایران خیلی سرده
    ما همه اینجا مرد و زن لابلای پالتوهایمان دیشب می شویم

  2. سلام دوست من. امیدوارم که همه چیز مرتب باشد. در رابطه با تو ودوستانت در وبلاگم مطلب نوشته ام. لطفا به آنجا مراجعه کنید. به امید پیروزی برای همه شما ها. موفق باشید.عسگر
    http://www.iranparwanne.blogspot.com

  3. این ریختی هستی واقعا؟
    حالم بهم خورد. دیدن این تن و بدن تو کیرهای نیم خیز را هم می خوابونه چه برسه به…
    کدوم زن ممکنه بتونه دست به این برو بازی تو بزنه مگر این که از ناچاری یا احتیاج به پول و…

  4. اه اه حالم ازت بهم خورد .حتی در حد و اندازه جنده پنج زاری که سر میدون قزوین میاستند هم نیستی .معلومه که هیچ مردی حاضر نمیشه با تو بخوابه جنده کثیف.واسه همین رفتی سراغ زنها . که البته بعید میدونم زنها هم با تو بخوابند . تو دروغ میگی که همجنس بازی .آخه تو اصلا آدم نیستی .حتی حیوونم نیستی.شرافت سگ از تو بیشتره .آّبروی ایرانیها رو بردی وتو غلط کردی اسم خودتو میذاری شاعر .فروغ فرخزاد شاعر باشه تو هم شاعر .نه جنده خانم توهم گرفتت الاغ .راستی اگر وقت کردی یه حالی به ابروها و موهای دستت بده خیلی کثیفی .درضمن من نمیدونم کی به تو پیرزن نگاه میکنه . شوهراتم حتما نتونستن تو رو تحمل کنن که از دستت فرار کردن.امیدوارم هر چه زودتر به درک واصل بشی .الهی آمین

  5. وقت کردی خودتو تو آینه نگاه کن ضمنا تو که اینقدر عشق سکس هستی بهتره بری هفت هشت ده تا عمل زیبایی انجام بدی بعدا عکستو بذاری اینجا

  6. ساقی جان من از طریق یکی از دوستان که مطلبی از شما تو گوگل ریدر شیر کرده بود با وبلاگتون آشنا شدم. فعلا دارم مطالبتون رو می خونم
    ولی چیزی که به شدت به نظرم اومد بی رحمی و بی پردگی این کامنت هاست. این آدم ها دیوانه اند به نظر من… جطور میشه اینقدر از آزار دهنده بودن لذت برد؟

  7. برای خودم متاسفم که با این بی شعوران سبک مغز دریک وطن زندگی می کنم پست اندیشانی که انسانیت را فقط و فقط در ظاهر افراد می جویند و با شرف بی گانه اند
    ساقی عزیز بهترین ها را برایت خواهانم
    دوستدارت الهه

پاسخی بگذارید

