غیر عادی

4 نظر برای “غیر عادی

  1. درود بر روح پر فتوح اون قاضی بزرگواری که شرق رو بست و سبب خیر شد که ببینم کی هستی!در این حد که بگم marry me!!

  2. lol. hahaha, eh
    خوب من هم در بدایت امر نظرپردازی و نظرگذاری، درودی می فرستم به صاحب این قلم به خاطر شخصیت و لحن خودش و قلمش.

    یک چیز دیگه این جا به نظر می رسه و می خواد گفته بشه (حالا از جانب من، اما می تونه به فکر شما هم خطور کرده باشه) این که به هر حال به خاطر برخورد جامعه با خود همین عملکرد اجتماعی همجنسگرا (دگرباش) -و حتی در مواقعی دگرجنس گرایان هم- و حیف و میل شدن نتیجۀ کار و بازدهی شغلی ای که دگرباشان داشته اند (حال در هر شغل و در هر بخش اجتماع) خودش (و به حق) سبب منفی نگری همجنسگرا به دگرجنسگرا در بسیاری از برش های زندگی یک اجتماع (هر اجتماع و هر مملکتی) گشته و اما در جامعۀ ما روشنی افزونتری امروزه قابل رؤیت هست و تأثیر گفتگوهایی که درگرفته، به هر حال می تونه این مسیرها و این قلمروها را بر بنیان صلح امیزی به هم بپیونده و در این صورت، ان افق وسیع تر که یک وقت هایی بهش می اندیشیم می تونه ایجاد بشه.

    از یک جانب هم، ادم وقت هایی این امر به ذهنش می اد که واقعاً چقدر ما فروتنی و خضوع (یا میشه گفت قبول کار و سازندگی علمی، فرهنگی، اجتماعی بدون چشمداشت به پاسخی در خور) در سرنوشت و واقعیت زندگی و کرده های همجنس گرایان را شاهد بوده ایم…؛ پس ما هر یک در این جا و همین زمانی که در ان به سر می بریم بایستی به شکلی پیام اور باشیم که واقعاً بس است این دیده پوشی بر هر فضیلتی که از جانب همجنسگرا و همجنسگرایی برای رسیدن و انجامش تلاش شده و واقعاً این نگاه اقشار و احاد جامعه به این امر می بایست اصلاح و پاکیزه و نو و نیک بین بشود.

    راستی یک چیز دیگه هم خواستم بگم و اون اینکه فعلاً این را بهتر می بینم که ما روی اتاق خواب همجنسگرایان تا زمانی که فرهنگ مردسالارانه در دگرجنس گرایانی به اون ها این بهانه را می ده که با استفادۀ ابزاری و مغروضانه به ما گیر بدن و بگن شما همش دارین این اتاق خواب گرایی را در بین همه (چه همجنس، چه دگرجنس گرایان) اشاعه می دین، روی اون در وهلۀ اول زووم نکنیم، تا شرایط تحول و انسجام بیشتری پیدا کنه و این رو هم فقط از این بابت گفتم که از بعضی ها چنین سخنانی شنیدم (که حرف
    گذراییست) پس تا بعد … همه را شاد و خرم می خواهم.

  3. من قصد بی احترامی ندارم…ولی میبینم که به ظرافت خاصی در صحبت هاتون از نقص معانی واژه ها کمال استفاده رو میکنید و به مقاصد افکارخودتون می رسید.
    برای گفتن احساسات و نظرات متفاوت و یکه ….راحت باشیم.

    مثل:
    من حریص تن زن هستم
    من برای حلول به تن زن از ابزار سکس استفاده میکنم
    من دور از هرگونه نارسایی طبیعی، به قانون طبیعت، «جنس مخالف رو انتخاب میکنم»

    پس من مذکر هستم اما «مرد» بودنم رو در جامعه اثبات میکنم….
    و…..
    میشه راحت بود
    اینکه شما اونقدر عاشق میتونید بشید که هنجار طبیعی خودتون رو بشکنید …پس احساستون پر قدرته و بر فیزیک تن شما میتونه غلبه کنه.
    ولی مهار احساس باعث تعلیم اون میشه…و یه حس تربیت شده با یه حس وحشی فرق میکنه.

    همین.

پاسخی بگذارید

