خلاصه اینجا وضعیت اسفناکه

 چرا تو این کشور وقتی کسی را دوست داری باید همه اش تابع اون باشی؟ چرا بهای دوست داشتن انقدر سنگینه؟ چرا هم روح و هم جسم و هم شخصیتت را میخوان فتح کنند؟ زن بودن مگر چه گناه بزرگیه که باید همیشه زیبا باشی، دلپذیر باشی، محبت کنی و اگر نظر انتقادی بدی غر غرو محسوب میشی؟ ببخش عزیزم ولی واقعا کس دیگه ای ندارم این را ازش بپرسم. خیلی خسته ام.   مژگان

.
آرزو به دلم موند شوهر سابقم یکبار بدون شهوت منو بغل کنه ببوسه. همیشه و همه جا بدون هیچ مقدمه ای می رفت سر اصل مطلب. دوستش نداشتم چون به خواسته ی من حتی در سکس هم اهمیت نمی داد.
عشق جدا از شهوته ساقی. من فقط عضو جنسی نیستم.
خدا رو شکر که اختلاف مون بالا گرفت وگرنه نمی دونم چطوری می خواستم ازش جدا بشم. چی می گفتم؟ می گفتم چون خوب منو نمی کنه، می خوام ازش جدا شم؟
تا وقتی دختر بودیم کابوس پرده ی بکارت راحت مون نمی ذاشت وقتی هم که شوهر کردیم ترس از متهم شدن به خرابی . حالا در آستانه ی 28 سالگی از همه چی رونده و مونده . آدمی هم نیستم که سکس های مختلف رو تجربه کنم. یعنی تو خون ام نیست. حالا چی می شه؟ انحراف جنسی نگیرم خوبه. نمی دونم تو چطوری می تونی چند تا مرد رو با هم تحمل کنی؟
تازه چون من دستم تو جیب خودم بود تونستم بدون هیچ نگرانی از آینده ام ازش جدا شم . آخه تو نمی دونی وضعیت زنان زیر یوغ مردهای ستمگر اینجا ،یعنی تو ایران چطوریه. بیچاره ها چون هیچ پشتوانه ی مالی ندارن مجبورن بسوزن و بسازن.
به هر حال من هم با این فرهنگ اجتماعی جامعه ی ایران مخالفم. اگر ما قبل از ازدواج رابطه ی سکسی داشتیم من خیلی راحت می ذاشتمش کنار ولی اینطوری نیست خوب. یعنی اگه تو ایران قبل از ازدواج با یه مردی رابطه ی سکسی برقرار کنی، حتما خراب هستی. موقع حال دادن، مهم نیست که جنده باشی یا نباشی، مهم اینه که بهشون حال بدی. ولی وقتی بخواهی ازدواج کنی حتما باید بری دکتر تا مطمئن بشه پرده ی بکارتت رو دست نخورده تحویل اون میدی. در حالی که معلوم نیست خودش( خود مرد ه) قبل از اون چه کونها که نداده. چون کنتر نمی ندازه مجاز به هر کاری هستن.
خلاصه اینجا وضعیت اسفناکه.  
یاسمن

6 نظر برای “خلاصه اینجا وضعیت اسفناکه

  1. سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    ممکنه به ای اون یکی ای میلتون
    یک نگاه بندازید

  2. ساقی جونم……..
    کاش ایران اینطوری نبود و تو الان اینجا بودی تا من می یومدم به دیدنت.
    راستی ببخش که ایمیل اصلی ام را برایت نگذاشتم. دلایلی داشت.
    کاش فرصتی بود در مورد نوع نگاه این جماعت به یک زن مطلقه هم برایت می نوشتم. اما دریغ که خیلی بی حوصله هستم
    خوش باشی عزیزم.
    یاسمن

پاسخی بگذارید

