شور

این شبها خواب می بینم

خواب غرق شدن و ذوب شدنِ لبهام در بوسه های چسبناک تو

خواب لنگر انداختن در گرمای دنجیِ بین سینه و بازو هات

خواب پیچیدنِ پاهامان در هم

خواب خیسیِ رختخوابی که فقط برای من و تو پهن شده روی زمین

این شبها تو فقط مال منی

بی اعتنا به رقیبِ دوره ی دبیرستان

بی نشانی از همسرت

این روز ها سخت است

همان روز هایی است که باید می بودی

اشکِ گرم و معطر جایی درونم انباشته شده و فشار می دهد

دلم می خواهد چشمانم انزال شوند

رهایی بیاید

اشک در مسیرلغزشش روی گونه هایم نوازشم کند

سُر بخورد تا مزه ی شور و آبکی اش در دهان

آن غروبها را می خواهم

وقتی که هوا نه گرم بود و نه سرد

وقتی مزه ی شور عرق با ریز ریزِ باران مخلوط می شد

وقتی بوی دستهای پر از جزوه ی تو در جانِ خاک و هوا جا می افتاد

وقتی گِردی سر شانه هایت گرم بود…

by soulmate

http://asthesedayspass.blogspot.com

12 نظر برای “شور

  1. دارم نفسي تازه مي‌كنم. بس كه آمدم اين جا و از مقعد و فلان و فلان خواندم داشت حالم به هم مي‌خورد….تو كار خودت را بكن ….فقط خواستم بگويم اين يكي را بيش‌تر دوست داشتم

  2. Cher ami! Votre contenu est plein de bon sens … Afin d’être et de la sexualité … Je n’ai rien à voir avec le lesbianisme parce que je suis un salaud homme, mais j’apprécie que vous aussi longtemps que vous agissez comme ceci … Meilleures salutations. Behnam

  3. این «سول-میت» آخر یعنی چه؟ یعنی ساقی دارد این شعر را از شاعری با اسم مستعار سول-میت نقل‌قول می‌کند، یا این‌که شاعر خود ساقی است، ولی منبع الهامش سول-میتِ ساقی؟

  4. سول-میت، از وبلاگ نویسان دگرباش است.
    خیلی ظریف می نویسد.
    این شعرش را دیروز در وبلاگش خواندم و نتوانستم بگذرم.
    بعضی از وبلاگ نویسان گی، اروتیکای زیبای کمیابی را تولید می کنند که اگر از توی وبلاگ ها جمع آوری شده و یکجا منتشر شود کار فوق العاده ای خواهد بود. امیدوارم خودم این کار را انجام بدهم.

  5. باورم نمي شه چنين شعر زيبايي را در وبلاگ ساقي خوانده ام البته حتما مطالب زيبا در اين وبلاگ بوده است اما من هر وقت به ساقي رسيدم و به اين وبلاگ امدم چيزي جدا از پايين تنه يافت نشد. بازهم ممنونم از ساقي كه اين شعر خوب را گذاشت. براي اين وبلاگ تنوعي بزرگ بود.

  6. موج وبلاگ شما برای من مثبت است . من همجنسگرا نیستم و دلیلی هم نمی بینم که برای دوست داشتن وبلاگ شما و شاید درک نوشته های شما حتماً باید یک همجنسگرا بود !

    می دانید !…. یک جور جسارت و آزادگی در شما وجود دارد که لذت بخش است . شما لذت را به خوبی و در اوج آن احساس می کنید و در نهایت صداقت و جسارت بیان می کنید ….

    به من زیاد یاد می دهید !… نه اینکه چطور لذت ببرم… نه ! چون نوع لذت من هیچ شباهتی با جنس اذت شما ندارد . اینکه چطور لذتم را بشناسم و صادقانه درکش کنم !

    فکر می کنم خیلی از ما آدمهای ایرانی صداقت درک لذتهای خود را نداریم… چه برسد به بیان آن !… این خیلی مهم است… خیلی !

    به این خاطر سپاسگزارم !

  7. ساقي خيلي دوست دارم كه تو از خاطراتت و دوران كودكيت بنويسي. دوست دارم بدونم كه چي شده يه آدمي انقدر زياد لاشي شده. بدون تعارف تو كوني هستي. تو را به خدا برامون بنويس كه چه جوري انقدر كس خل و لاشي شدي.

  8. شما دوست داشتنی ترین انسانی هستی که مستحق دوست داشتنی. من شما رو خیلی دوست دارم.

  9. این شعر زیبایی بود.
    اما من بیشتر برای این، اینجا می آیم که بفهمم آیا با این دید سراسر جنسی می توان جهان را فهم کرد.
    شاید برای شما مسخره باشد اصل مسئله «فهم کردن جهان» اما گیرم که هنوز بچه گانه باشد اندیشه هایم، برای من مسئله است. و به دنبال این سؤال خواننده نوشته هایت بوده ام و خواهم بود.
    موفق باشید خانم قهرمان

پاسخی بگذارید

