لای گونه هات از اینور

مثل گربه چنگ می زنی به دستم

میگیرمش

بازم ورم کرده ولی نمی رسه به لبام

با بالشتک انگشتم می مالم رو سرش، خم و راست میشه زیر انگشتم بیدار میشه خوابم میبره سرش قایم شده زیر موهام صورتمُ فرو می کنم لای گونه هات می تونم انگار اگه نبینم نمی تونم از پشت گردنم شونه می کنی با انگشتات میاری تو پیشونی م تا روی صورتم رسیده تا پشت گردنم که عرق کرده

موهامُ پس می زنی از پشت گردنم شونه می کنی با انگشتات میاری میریزه توی پیشونی م روی صورتم

مگه نمی رسه؟ (دست تو، به من)

میگم چرا اذیتم می کنی میگی اذیت ندیدی بذار دستم بهت برسه (می خندم تو نمی بینی می خندم اما سر انگشتات که می چسبه رو موهام از اینجا تیر میکشه تا اینجا)

سرمُ می برم از پشت گردنت رو مهره های پشتت یکی یکی می رم تا صورتمُ بچسبونم لای گونه هات اینجای شانه هاتُ می مکم حالا از بالای شانه ها تا اون پایین پایین کمرت مال منه

ذوق می کنم. پشتتُ می کنی به من موهاتو عقب می زنی از تو صورتت دو تا لبای من لب پایینی تو رو فقط یه لحظه بعد ولش کنن اصلا شبیه بوسیدن نیست مثل نوک زدن با دو تا لب گرم که نه خیلی گشنه ان نه خیلی سیر و فقط چون اون لب ها لب های تو ان دلشون می خواد بوسش کنن از اون بوسیدنا که مثل اینه که با بالشتک انگشت یه بار نه نمیشه اینجوری فقط با دو تا لب میشه بعد لب پایینی تُ ببوسم می خوام بیام بالا با بالشتک انگشتم لباتُ ناز کنم می خوام دوباره خوابت ببره لبخند من لبخند نمی زنم بعد به من نگاه می کنی اگه نمی کردی سرم برنمی گشت نگاه کنه حتما نگاه کردی دیگه داری نگاه می کنی به دستم

من به تو می گم نگا نکن میگی نگا نمی کنم

حتما نگاه کردی دیگه اگه نمی کردی سرم برنمی گشت نگاه کنه

چشمات شده پر از زنبور

از اینجا بالاتر نمی خوام برم

.

فرض می کنیم منم مثل گربه چنگ زدم به دستت (من هیچوقت چنگ نمی زنم به دست تو، الان هم که اینو گفتم زود لیسش زدم که خراشش پاک شه)

فرض می کنیم بلند شدم رفتم

باید برم

باید برم پیش کسی که وقتی بغلش می کنم کله شو بکنم بندازم اونور اتاق ناخنونامو فرو کنم از اینور سینه ش جر بدم تا اونورش دندونامو فرو کنم تو کاسه ی زانوش سوراخش کنم با تو نمیشه (وقتی دردت میاد صدات از یه جای گلوت در میاد انگار آب شدی از درد، من هیچوقت دردت نیاوردم ولی گاهی که خود به خود دردت اومده صداتو شنیدم می دونم)

3 نظر برای “لای گونه هات از اینور

پاسخی بگذارید

