الهام ملک پور) 2

سلام به دوست

ساقی قهرمان عزیز

سلام، اگر چه من به سلام کردن معتقد نیستم و همیشه برای شروع دچار تهوع می شوم و این طور است که نه چیزی شروع می شود و نه ضرورتی دارد که تمام شود

 

روزها از بسته شدن روزنامه ی شرق می گذرد و البته چه خوب که بسته شد روزنامه ای که به خیلی ها توهم روشنفکری می داد و به قول یکی از همین ها «همه دیگه شرق رو می خونن» کارناوال ابتذال، وقتی هر انگشت توان این رو و البته اجازه ی این رو داره که تنها عمق دماغ ش رو تجربه کنه

 

بگذریم

اگرچه شاهد این هستم که شما هنوز روی این جریان انرژی صرف می کنید و این همه البته به خود شما برمی گردد و می شود در این باره بعد هم صحبتی کرد که گمان می کنم ضرورت دارد

 

بگذریم

 

این نامه برای عنوان کردن چند مسئله است

و اول این که من از شما به خاطر قرار دادن شعرم در سایت تان سپاس گذارم و انتخاب شما برای من جالب توجه بود

 

و بعد هم یک درخواست که جواب شما در هر صورت برای من محترم است

و پیش از مطرح کردن آن لازم است از جسارت م عذرخواهی کنم

ساقی عزیز من متن شما را در مورد شارول خواندم گمان می کنم به تاریخ 9 سپتامبر 2007 برمی گردد

شارول

ساقی عزیز، خواب دیدن یکی از نیات من در تجربه ی زیستی نباتی ام است

چند شب قبل از تاریخ ذکر شده در بالا من خواب دیدم. ملاقات با یک دوست عزیز که اسم ش را گزاشتم خانم سین فوق العاده یک نمایش برای انتظار

من انتظار داشتم که او باز هم بیاید باز هم ولی نیامد من برای دیدن او در مدت سه روز بیشتر از یک هفته خوابیدم ولی بی فایده بود او به من گفته بود خودخواهی و . . . .

 

بگذریم

شارول شما خیلی شبیه خانم سین است وقتی پست وبلاگ شما را می خواندم به این فکر افتادم تا از شما بپرسم. و از شما بخواهم که اگر امکان دارد عکس شارول را اگر عکسی از او دارید در اختیارم بگذارید اگر این جسارت من را می بخشید این موضوع خیلی برای من مهم است و البته طرح این مسئله هم با شما خیلی سخت بود چرا که من به حریم هر چیز فکر می کنم و دچار تردید بودم که طرح این موضوع موجب رنجش شما می شود یا نه

با این حال اگر شما هم به اندازه ی من بی پرده صحبت کنید «که البته می دانم که این انتظار از شما می رود» امیدوارم پاسخی از شما دریافت کنم

 

 

پایدار باشید دوست عزیز

 

 

با احترام

الهام ملک پور

—-

من به الهام ملک پور خیلی احترام می گذارم. 

ساقی قهرمان

18/3/2008

2 نظر برای “الهام ملک پور) 2

پاسخی بگذارید

