خیلی از ماها

.

Saghi jaan,

I really love «Ma’shoogh-e man» and «man», «man», «man»…the invisible mirror…and the image, the space between the mirror and you…the two of you….front and back…nude and covered…the duality of yourself….which can be us…many of us!

Love,
Ezzat

ساقی جان

خیلی دوست داشتم این (معشوق من) ات را و آن «من» ،»من»، من»، … و آن آینه ی ناپیدا … و تصویر، و مکان فاصل میان تو و آینه.. هر دوی شما.. از روبرو و از پشت سر … لخت و پوشیده.. دوگانه ی تو.. که می تواند ما باشد.. خیلی از ما ها! ..

با عشق

عزت گوشه گیر

.

4 نظر برای “خیلی از ماها

  1. من واقعن «معشوق من» و «من» و «من» و «من» را دوست داشتم… و آن آینه ی نامرئی را و آن عکس و ان فضای میان تو و آینه را… جفتتان را… پشت و رو…لخت و پوشیده… دوتائی تو را…که می تواند ما باشد… خیلی از ما!

    با عشق

پاسخی بگذارید

