در یک چنین شرایطی

.

.

در شرایطی که زن ها برای کسب اجازه ی کار و تحصیل و سفر و چگونه نشستن و چگونه از جا برخاستن و پرداخت قیمت ها و چیزهای دیگر، به وجود یک شوهر نیاز نداشته باشند،

و به منظور مادر شدن، ناچار نباشند مردی را در رختخواب بالا پایین بیندازند،

چه دلیل دیگری به جز مزه ی دلخواه می تواند تعیین کند وقت عشق بازی، کیر را به دهان ببری یا کس را ؟

.

.

19 نظر برای “در یک چنین شرایطی

  1. نخیر، اصلا منظورم مزه ی کیری که توی کس رفته باشد، نیست، و هیچ ربطی هم به هیچ فتیشی ندارد این نظری که اینجا نوشته ام.

    این جمله دقیقا می تواند بگوید که چرا همیشه حواس شما پی فرو کردن یک کیر در یک کس می رود هر وقت به امور نظیر سکس و گاییدن و عشقبازی بر می خورید.

  2. کلا سکس یعنی melting.حالا مردا این رو در دخول می دونند زن ها در وجه های مختلف در نظرش می گیرند لمس ,دخول,بوسه و…

  3. هر پوستي منفذهاي خود را دارد
    مزه مزه مي كند
    پوست پسركم را
    هچ چيز براي فرو كردن توي اين فكر با من قرار نگذاشت
    كي دستانم حلقه شود
    كي چشمانم بسته

  4. عزیزانم، بیایید و شیطنت بارترین حرف ها را از من بشنوید:
    شهوت ما را، من و تو را، اینچنین می خواهد: بی خیال ولی پر از خیال، رومانتیک، کهربایی، عنابی، شرابی، زرد و سفید و آبی،آبی و سرخ، سرخ و صریح، بی قید و شادمان، سخره گر و پرخاش جوی.
    آخر می دانید؟ او (شهوت) زن است – و او توأمان مردی بهره مند از مردانگی و زنانگی است. پس همواره شادان، باده گساران، نیرومندان و جنگاوران را دوست می دارد و بس. ؛))

  5. آیدین، این نگاه خیلی خیلی خطرناک است. و از ریشه غلط است. شهوت، هر چقدرش مرد هر چقدرش زن باشد، غلط می کند تصمیم بگیرد یا بر اثر ذات متعصب، فقط شادان و باده گساران و نیرومندان و جنگاوران را دوست داشته باشد. اینجور شهوتی را باید تفهیم کرد تا یاد بگیرد که دیگران هم هستند و با چهره ای کاملا از متضاد از نیرومندان و جنگاوران و غیره، حضوری کاملا پر رنگ هم دارند.

  6. زیر اسم ابراز عشق به شهوت، نباید عقیده ای را پخش کنی که ترویج اش که یک قاعده ی جنایتکار حذف و تبعیض را پایه می گذارد، نه؟

  7. والا چه عرض کنم ساقی جان، فکر می کنم که همۀ این بی باکی ها بلکه دیوانه منشی ها و جنون زدگی فکری من اثر آتشی است که نیچه دیرگاهی ست در جان من برافروخته و دیگر مرا از آن گریزی نیست … هم اوست که مایۀ توانمندی و شادمانی همه غریزه و آرمان های من نیز هست. مرا با ذات نرم خویی چه کار؟ که طنین و ندای خواست قدرت و لذت از سوی دیوانه ترین پیامبران در من جاری است …

  8. درود من رامیار هستم یک پسر گی( دگرباش) یا به قول شما همجنسگرا خیلی با احساس و عاطفی کاملا از نظر قیافه و رفتار پسرانه منظورم این هست که مثل بعضی پسرها ناز ندارم و هیچ کس با دیدن من نخواهد فهمید که گی هستم به قول دوستام قیافه جذاب و مهربانی دارم تا امروز خیلی از دخترهای فامیل و همسایه چراغ سبز زدن یا نامه فرستادن تا با من دوست بشوند اما نمیدانند که من این کاره نیستم و دوستهم ندارم کسی رو سر کار بگذارم و با احساسات دختری بازی کنم .
    شما دوستان لیز بهتر باید حرف منرا بفهمید که درون من چه میگذره اگر 10تا دختر زیبا جلوی من لخت باشند کوچکترین احساسی ندارم حتی با تلقین تلاش و….هر کاری کردم نشود که نشود هر چند زیبای یک دختر را میبینم و تحصین میکنم اما مثل یک گل گلی زیبا که زیبای انرا میبینم اما ایا به گلی زیبا و خوش بو میشود حس جنسی پیدا کرد؟؟؟؟؟/ الن سالهاست که فهمیدم که این حس چی هست و من ذاتن و خدا دادی اینگونه خلق شودم .
    من شمادخترهای لیزبین را کاملا میفهمم و درک میکنم خودم هم بی اف دارم پسری مهربان زیبا خوشتیپ و فهمیده که یک سال هست با هم هستیم برای هم میمیریم و می خواهیم تا اخر با هم باشیم ما از وقتی که با هم اشنا شدیم دیگر نگاهمان به دنبال کسی نیست و پندار و رفتارمان هم مثل گفتارمان پاک و کنترول کردیم من یک وبلاگ دارم که اگر خواستید بیشتر با من و او اشنا بشوید به او سر بزنید به این ادرس
    http://www.pesarebiston.blogfa.com
    اما چیزی که میخواهم بگوی در مورد مشکلم هست که احتمالا مشکل بعضی از شما هم باشه فشار خوانواده برای ازدواج که خیلی برای من افسردگی به وجود اورد چون من به هیچ قیمتی نمیتوانم با دختری رابطه داشته باشم رابطه سکسی را میگویم من نمیخواهم با دروغ زندگی کسی را خراب کنم هر دختری نیازهای روحی و جنسی خودش را دارد اما من فقط میتوانم نیاز روحی او را تامین کنم اما از نظر جنسی احساسی ندارم و زندگی که بخواهد با دروغ و فریب شروع شود معلوم هست چه اخری پیدا خواهد کرد.
    هرچند که از نظر اجتماعی و حس عاطفی و درک نیازهای روحی خیلی با دخترها بهتر از تمام استریتها ارتباط بر قرار میکنم و خیلی خوب میفهمم روح حساس و لطیفشانرا درک کنم و کاملا یک لیز را درک میکنم و حق دوست داشتن عاشق شدن و سکسی که او را راضی کند را به او میدهم و میفهمم
    امامن مثل یک دوست صمیمی مثل خواهرم به او نگاه میکنم و میتوانم باشم
    من نمیخواهم با دختر رابطه جنسی داشته باشم و نمیخواهم به خاطر خواست پدر مادرم روی دل خودم و عشقم پا بگذارم و زندگی دختری از دنیا بیخبری را سیاه کنم اما این فشارها تمامی نداره مگر من برای جلب رضایت انها زن بگیرم . حالا اگر کسی که حرفهای من را میفهمه و قبول دارد کمک و راهنمای میخواهم میخواهم خوب فکر کند به حرفایم و با فکر جواب بدهد
    ایا دختری هست که مثل من مشکل ازدواج را داشته باشه؟؟
    ایا کسی هست که فشار برای شوهر کردن از طرف خانواده روی ان باشه؟
    ایا دختر لیز هست که منرا بفهمد و بدونه من چی و چه حسی دارم؟
    ایا در مورد گی ها اطلاعاتی دارید و انها را میشناسید؟
    ایا دخترلیزی هست که دوستـش را شریک جنسیش را شریک روحیش را نخواهد فراموش کنه و از او بگذرد؟؟
    ایا میشود در مقابل ازدواج مقاومت کرد ؟تا کی بهانه اورد؟
    ایا حرف و کنایه های مردم فامیل را میتوانید تحمل کنید؟
    ایا وقتی پدر مادرتان از ارزوی عروس شدن شما میگوید ناراحت نمیشوید؟
    من هم به نوعی دیگر این مشکلات را دارم و میفهمم که شما دوستان لیز چه میکشید اگر نخواهید تن به یک ازدواج تحمیلی دهید
    حالا من یک فکر و پیشنهاد دارم پیشنهادی که یک بار دوستی تجربه کرد و موفقهم شده
    اگر کسی نخواهد مثل من تن به این نوع ازدواجها بدهد و ان طوری که میخواهد زندگی کند با کسی که عاشقانه دوستش داردچه راهی هست من می خواهم تجربه دوستم را انجام بدهم
    .
    اگر هم بدبین یا مخالفی هستید با دلیل برایم ایمیل کنید شاید من در اشتباه باشم یا ساده بین اما چیزی را که دیدم همین کار را دوست گی من با یک خانم لیز برای رها شدن از فشار خانواده و اجتماع بود که انجام دادن و الان که دو سال از این کار میگذرد هر دو زندگی میکنند با هم بدون اینکه حتی یک بار رابطه جنسی داشته باشند حتی به خانوادهایشان گفتن مشکل جنسی برای باردار شدن دارند و هیچ وقت بار دار نمیشوند . همیشه هم مثل خواهر برادری مهربان با هم هستن گاهی هم با هم دعوا میکنند و خیلی زود هم اشتی . مطلب مهم این قضیه این هست که هر دوتا بی اف و جی اف خودشانرا دارند و در این دوسال هم دوست من دوست پسر خودش که به خاطر او از خیلی چیزها گذشت را به خانه می اورد و اتفاقا خانمش خیلی بیشتر از دوست من به او احترام میگذارد و بر عکس خانم هم همیشه با دوست دختر لیزبینش هست و اقا به حدی احترام میگذارد به او که گفتن نداره و این چهار نفر یک خانواده شده اند که من خودم همیشه در حسرتم که ای کاش من هم می توانستم با پارتنرم ازاد و راهت بودم
    انها به حدی با هم خوب و صمیمی هستن که در تمام مسافرتهایشان چهار نفری میروند جشن شادی عروسی و در غم نارحتی هر چهار نفر با هم هستن و به تازگی هم تصمیم گرفتن که بی اف گی اقا با جی اف لیز خانم یک ازدواج سوری کنند که ان دوتا هم راهت بشوند و رابطهایشان و رفت امدشان بهتر ازادانه تر شودیعنی دوتا اقا پسر گی با دوتا دختر خانم لیزبین دو ازدواج سوری که دوتای اول این کار رو کردنندو موافق شدن و هر چهار نفر تصمیم گرفتن بروند کانادا

    اما اول من میگویم با فکر برنامه باید تصمیم گرفت و جلو رفت
    شناخت کامل همدیگر
    دوم پیدا کردن اشتراکات و اختلافات
    سوم دوستی و ایجاد یک رابطه پاک دوطرفه پاک چه قبل چه بد
    یک قرار داد برای رهائی هر دو طرف از مشکلات قرار دادی به اسم ازدواج
    قرار داد دوستی مثل دوتا خواهر برادر به اسم ازدواج برای نجات هر دو طرف
    با فکر با عقل و با منطق و با در نظر گرفتن شرایط مثبت و منفی این عمل و تمامی شرایط خانوادها

    این یک نمونه بود که من از روز اول در جریان کارشان بودم و شیرینی و شادی زندگیشانرا دیدم شادی و ارامشی که در کمتر زندگی امروز هست.
    من هم ارزوی یک زندگی راحت بدون دردسر و شاد در کنار اریا دارم زندگی با عشق اریا مثل زندگی در بهشت خواهد بود البته در کنار خواهر و دوستی مهربان
    منتظر تو دوست عزیز هستم
    رامیار
    ادر ایمیلم
    armin_bf_666@hayoo.com

  9. سلام ساقی جان ، قربون اون کس خوشگل و نازت برم من ، این حرفا رو که می زنی بدجوری حشری میشم و کیرم بدجوری شق میکنه برای اون بدن قشنگت : کست ، کونت ، پستونات ، دهنت ، دستات و تمام اون بدن ردیفت .

  10. ساقی جان خیلی دوست دارم کیرمو بذارم دهنت تا برام ساک بزنی و کیرمو بخوری ، تو چی عزیزم دوست داری اون کس خوشگلتو بخورم ؟

پاسخی بگذارید

