تابناک نوشته است: خبرگزاری «آسوشیتدپرس» با سوژه قرار دادن منحرفان و بیماران اخلاقی ایران، گزارشی کاملا غرض‌‌ورزانه و موهن علیه ایران و اسلام منتشر کرد.

خبرنگار «آسوشیتدپرس» از منحرفان اخلاقی ایرانی یاد کرده که با بهانه همجنس‌باز بودن در انتظار پناهندگی هستند. در بخشی از این گزارش اشاره شده است که برخی دیگر از ایرانیان با بهانه این‌که منحرف اخلاقی‌اند، به دنبال گرفتن پناهندگی و ورود به آن کشور خارجی هستند.

به گزارش «تابناک» اجتماعی، این گزارش که به منحرفان اخلاقی همجنس‌باز ایرانی تعلق دارد، با مصاحبه و گزارش‌سازی، فضایی سنگین و غیرانسانی از وضعیت این بیماران روانی اخلاقی در ایران تصویر کرده است؛ حال آن‌که لواط یا همان گرایش به جنس هم‌نوع از نظر دین مبین و شرع مقدس، گناهی بزرگ خوانده شده و حتی قرآن کریم با مثال آوردن سرنوشت قوم لوط و داستان این قوم، این عمل را به شدت تقبیح کرده است.

همچنین، بخش‌هایی از این گزارش، رخدادهای سیاسی و روی کار آمدن دولت نهم و دهم را ـ آن هم به گونه‌ای خنده‌دار ـ باعث فشار بیشتر بر منحرفان اخلاقی دانسته است! حال آن‌که نه تنها در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بلکه در زمان طاغوت نیز این پدیده زشت بسیار شنیع بوده است.
در ادامه این گزارش، خبرنگار «آسوشیتدپرس» از منحرفان اخلاقی ایرانی یاد کرده که با بهانه همجنس‌باز بودن در انتظار پناهندگی هستند.

نکته جالب اینجاست که «آسوشیتدپرس» خانم «س.ق» را که یکی از همجنس‌‌بازان و منحرفان اخلاقی ایرانی مقیم خارج از کشور است، رئیس این بیماران روانی اعلام کرده است.
در بخشی از این گزارش اشاره شده است که برخی دیگر از ایرانیان با بهانه این‌که منحرف اخلاقی‌اند، به دنبال گرفتن پناهندگی و ورود به آن کشور خارجی هستند.

بنا بر این گزارش، یکی از منحرفان اخلاقی که با خبرنگار «آسوشیتدپرس» مصاحبه کرده، از نکوهیده بودن این انحرافات در خود ترکیه گفته که این کار به اندازه‌ای ناپسند است که پلیس و مسئولان محلی از ما خواسته‌اند هیاهو به پا نکنیم و در انظار عمومی ظاهر نشویم، چراکه این انحرافات اخلاقی به اندازه کافی از دید مردم زشت و ناپسند است.

این بیماران روانی ـ اخلاقی و که گاه منحرفان اخلاقی هستند، در ایران با چندین جلسه کار روانشناسی معمولا به حالت عادی بازگشته و مشکلشان رفع می‌شود.

گفتنی است، همجنس‌گرایی یا همان لواط، نه تنها از منظر دین مبین اسلام ناپسند و قبیح است، بلکه از نگاه دیگر ادیان، از جمله یهود و مسیح نیز زشت بوده و نهی شده و نیز در همه ادیان الهی برای این عمل مجازاتی در نظر گرفته شده است.

ارسال شده در دسته‌بندی نشده

بیان دیدگاه