همجنسگرایی از زبان جمع همجنسگرایان در روز مبارزه با هوموفوبیا

فرستاده‌شده در دسته‌بندی نشده

2 نظر برای “همجنسگرایی از زبان جمع همجنسگرایان در روز مبارزه با هوموفوبیا

  1. سلام و درود ساقي عزيز
    شايد خيلي عقب باشم..شايد خيلي هم دير رسيده باشم اما خوشحالم كه حداقل رسيدم..
    من يه دختر 19 ساله ي ايراني هستم كسي كه از ابتداي تولدش متوجه فرق بزرگ و عمدش با ديگران بود..البته ممكنه خيلي ها ادعا كنند كه من سني ندارم و براي گفتن اين مسائل خيلي زود هست اما از عذابي كه در طي اين 10 سال به دوش ميكشم در اين وب كمي كاهش ميابد..
    من يك دحتر همجنسگرا هستم..بله چيزي كه هميشه خواستم فريادش كنم و همه در نطفه خفه ام كردند حتي خانواده ام كه علي رغم اينكه ميدانند من چي هستم و چه خواسته هايي دارم به بدترين شكل تحقيرم ميكنند و مرا كثافت خطاب ميكنند..من يك دختر هستم كه خواهش هاي متفاوتي دارم فقط متفاوت هستم..آيا گناه من در تفاوتم هست كه حالا كه عاشق صميمي ترين دوستم شده ام بايد از او پنهان كنم..بايد شاهد گشت و گذار هاي او با ديگران باشم و از دورن بشكنم..شما شايد از نزديك اين خفقان و رنجي كه ما دگر جنس خواه ها متحمل ميشيم شاهد نباشيد اما اينجا مانند ماها را ب هدام مياندازند و به چوبه ي دار ميكشند…
    من يك دختر هستم…دختري 19 ساله…كه در فشار عذاب هستم و در اين جامعه هيچ اميدي به نفس راحت كشيدن ندارم…
    فقط خواستم از طريق اين وب صدام رو حتي يكم برسونم…حس ميكنم شما دركم ميكنين

پاسخی بگذارید

