برای دخترم غزل

نوک انگشتانم روی شیشه ی بخار گرفته خط نمی اندازد

من مرده ام

.

زیر سینه ی من

این نوک سیاه پستان را چه می مکید

قطره ای راه کشیده زیر چانه ی تردش

.

باد سردی پشت چشمهایم

من مرده ام

.

شیر دوست ندارد

چشم های تاریکش عطر قهوه ی ساییده دارد

موهایش حلقه حلقه قرمز

انگشت های نازکش روی ماه زیلینگ زیلینگ تار می زند

.

دلم نمی گیرد

مرده ام

.

لباس عروسی دوست دارد

تور و تاج مرا روی سر می گذارد دفیله می رود

قاشق نه، چنگال نه، با دست لقمه می گیرد

می گوید سکسی ست،

می گوید بستنی قیفی سکسی ست

گاهی دلم می گوید این مادرم را دوباره توی دلم ببرم

.

مثل نگاه شقایق ست مثل بوی آب

تا صبح گریه می کند

تا شب روی گل قالی پا ور می چیند به آهنگ باد که دنبال بال پروانه می دود

می خواهم از جا برخیزم به آهنگ باد

که دنبال بال پروانه می دود رقصان

مرده ام من مرده ام

.

می گوید لیس بزن بستنی قیفی سکسی ست

اولین بوسه را دیروز مزمزه کرد

.

نبضم نمی زند

من مرده ام

.

ا نوک پستان من چکیده این شیری رنگ روی انحنای گردنش

نمی دانم

سبزها و آبی هایم را پشت خنده هایش قایم کرده

.

صدای گریه ندارم من مرده ام صدا ندارم

.

مادرم زیباست

گاهی زیباتر از زن زیباست

چیزی از جنس خوشه ی انگور سبز یا خوشه ی انگور سرخ زیر پوستش؟

چیزی از جنس خوشه ی انگور سبز یا خوشه انگور سرخ پشت صدایش

آری

من مرده ام

|
|
|
|
|
|
ساقی قهرمان

نوامبر 98

 

پاسخی بگذارید

