هستم برای همین

حافظه  چیزی ست مثل طناب دار

.

پوست چیزی ست که پاره می شود از هراس

.

چشم چیزی ست که پنجه به دیوار می کشد

.

دست چیزی ست که ندارم چه بسته چه دراز

.

با من بمان هر جا مثل خون، مثل خون که ناگهان دهن وا کرد

.

صدا بزن صدا بزن صدا بزن صدا بزن صدا بزن صدا بزن

.

پا چیزی ست که می شکند هر بار

.

فرق سرم برای همین چاک چاک می شود

.

کمرم کجاست

.

کلمه های نحیف. کلمه های شکسته. کلمه های بسته. کلمه های بیرنگ کمرنگ بد رنگ. کلمه های تیز. کلمه های تلخ. کلمه های کنج دیوار. کلمه سرد یخ زمهریر. من هیچ وقت جان نداشتم که بدهم بدهم. کلمه های ساکت. کلمه های مسکوت. کلمه های سکوت سرد سنگین. کلمه های بی صدای عبوس. کلمه هایی که خراشیده خونی. کلمه های سردرد سرگیجه. من هیچ وقت تو را نداشته ام بیرون از کاسه ی سرم. بیرون از پوست، بیرون از ته جگر

.

تن چیزی ست اگر اینجا باشی مثل جان

.

شیرین و بی حواس

شیرین و داغ

شیرین و شیشه های پر از چشمهای مخمل سیاه

.

هستم برای همین

.

دربان این درم

.

هستم برای همین که در وا کنم

.

———–

پنج مارچ 2011 – با فرزانه

پاسخی بگذارید

