شیزوفرنیای 2

صورتم کنار صورتت می افتد حواسم را پرت می کند

پرتش کنم کنار، صورتت را توی دو دست بمالم به صورتم

.

چیزی نمی گویم

همین که چیزی می گویی همین است

.

همین که ناخن هایی هستند در جهان که روی انگشت هایی نشسته اند مثل بادام های بلور عسلی که دراز شده اند از میانه ی دست که ناخن بمالند به توده درهم ذهنی که مال من است، که ناخن لیس می زنم در خیال و خواب

.

آنجا شکل دیگری ست بی شباهت به اینجا

.

باید می شد دست دراز کرد کشید به صورتت  پیشانی و زیر چشمها پلکها گردن گونه ابروها را صاف کرد

لبهایت را از این سر تا آن سر با سر انگشت کاری کرد مثل این، باید

.

پس می رود همه چی با اشاره ی انگشت آف می شوم

.

اینجا تبعید

آسمان و شکوفه های سیب آنور شیشه  روی صفحه

دستها و لبها و دلم که ریخت اینور شیشه  روی صفحه

آتش که می بارد از آسمان، من پشت شیشه  ی صفحه ام، طوفان که می شکند،  من پشت شیشه  ی صفحه ام، دستهایت به دستم نمی رسد پشت شیشه چسبیده ام به سینه ام

اینجا تبعید است با ابعاد جهنمی

پرتاب از اینجا تا آنجا که از اینجاست تا شیشه ی صفحه ی روی زانو، که دره شده نشسته میان جان من با جانی که دور از جانم نشسته توی تنت، در تعریف تبعید، پرتاب کردنی به دور، دور دور، دور دور دور

با سر توی شیشه اگر بروم، بروم؟

.

این چه وحشتی ست از این دور، که از این نزدیک، نشسته روی زانوی من که دورم

.

از آن شیشه ها نیست که با سر بروی سرازیر روی سرشاخه های درخت

.

با سر که می روی هیچ جا نمی روی، چیزی میان زندگی و بیهودگی بیمرگی

.

چیزی میان مرگ

.

.

با فرزانه

1 نظر برای “شیزوفرنیای 2

  1. من لينک بلاگ شما رو به پيوند هاي بلاگم اضافه کردم
    اگه لينک بلاگ منو به پيوندها اضافه کنيد خوشحال ميشم
    و منتظر نظرات شما در بلاگم هستم.

پاسخی بگذارید

