تیتر اطلاعیه سخنرانی، اصلاح شد. ممنونم

وبسایت خبری گویانیوز، در ایمیلی به من اطلاع دادند که اسم از تیتر اطلاعیه «به اشتباه»  حذف شده بوده، و اشتباه را اصلاح کردند.   قاعدتن باید تشکر کنم، و در ایمیلی که در پاسخ فرستادم، تشکر کردم، اما  نظر من این است که این تشکر، یک تعارف معمول و بی معناست زیرا این اشتباه قاعدتن نباید اتفاق بیفتد و قاعدتن ویراستار گویانیوز بدون خواندن متن یک اطلاعیه ، اطلاعیه ای را منتشر نمی کند، شاید سر بریده ای در متن باشد، که حتی اگر در تیتر دیده نشود، وضعیت متن را به ناجور کند.    در هر حال،    گویانیوز به احتمال، مطابق یک تعارف معمول، گفتند «اشتباه شده» و من هم مطابق یک تعارف معمول، نوشتم، «تشکر میکنم» .

خود ما که حذف شدنی نیستیم، به امید روزی که اسم  ما هم «به اشتباه»  حذف نشود

.

با دوستی

ساقی قهرمان

1 نظر برای “تیتر اطلاعیه سخنرانی، اصلاح شد. ممنونم

پاسخی بگذارید

