خونریزی و شهرنشینی

مشکل من این نیست که شبانه روز با شدت عجیب و غریب خون میریزد از من

مشکل من این است که خیابان ها و اداره ها به وضعیت من که شبانه روز و با شدت عجیب و غریب در حال خونریزی ام  عادت ندارند

نه جایی هست که بیست دقیقه یک بار نوار بهداشتی را عوض کنم نه مردم قادرند تحمل کنند وقتی من با لباس خونی در خیابان و اداره می روم و میایم سرشان به کار خودشان باشد و زندگیشان را بکنند

چرا شهر خودش را به وضعیت های غیر معمول عادت نمی دهد تا به کار و زندگی ام برسم ؟

1 نظر برای “خونریزی و شهرنشینی

  1. پریودم وخون انسانی ام رادیگرنه ماهانه که هرروز
    ازمغزم دفع میکنم نه درنواربهداشتی… که درقلبم.
    هیچکس بامن نیست ومن دردهایم رابی پروفن 400بایک سیگارعمیق تحمل میکنم.
    دیگرنه ایوان نه دیواردارم .حتی بدون آسایشگاهی که درآن باخیال راحت دلتنگ شوم . فقط آسمان مانده ومن وهیچ.

پاسخی بگذارید

