اشاره به من

به سینه ای می خزد که از دیروز مال من نیست
غریبگی خود را مدام اعلام می کند
به من به اشاره می گوید این که اوست منم
به سایش و هذیان و یگانگی و بحران نزدیک می شود تا چون شهاب های خوابالود از هم عبوری کشدار کنیم
گاهی خونی
پستان های من را پس بزنیم پستان های تو را پیدا کنیم
سر، گردی سر، و آنطرفی که بالای چشم ها و لب ها و بینی، بالای پیشانی است، هنگام عشقبازی، نقش موثری دارد
و دست، وقتی با سر انگشت، در حالتی به نشانه وسواس، لب ها، یا چانه را به دو انگشت می گیرد، نقش موثری دارد
گردی شکم که می خزد از شانه ها تا پاشنه های پا، تصویری از کف دست را در ذهن زنده نگه می دارد
و چانه، در سایشی مشکوک و بی هدف در لایه های درونی کس، نقش موثری دارد
در نهایت اما وقتی به من به اشاره می گوید این که اوست منم، سیگارم را برمی دارم

پاسخی بگذارید

